Reklama na kalendarzach

Nie ma prawdopodobnie łatwiejszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Bez wątpienia nie chodzi tutaj o te niezbyt duże kalendarzyki kieszonkowe albo do portfela, tylko o prawdziwe bardzo duże kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na całe 356 dni w roku albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, niemniej jednak równocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas wykorzystuje wszakże kalendarza w takiej, czy innej formie, zatem nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Niejednokrotnie firmy zamawiają setki, a dosłownie tysiące takich kalendarz i wręczają je zainteresowanym osobom klientowi, który w czasie przedświątecznym lub noworocznym zrobi zakupy przykładowo za określoną kwotę. Takie kalendarze można także wręczać do w zasadzie każdego zakupu lub przykładowo można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet albo podarować np kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my chciałbym w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takim przypadku są fajnym rozstrzygnięciem, po to są duże kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie stale zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. Jeśli firma myśli rozsądnie, to po pewnym czasie zainwestuje w kalendarze trójdzielne lub inne i przekona się, że takie gadżety naprawdę świetnie sprawdzają się w promocji firmy. Nie ulega wątpliwości, że to bardzo dobry pomysł.
Zobacz: http://www.intello.pl